183 motionspass 2014

183passDet ska bli en hel drös plusgrader idag och vintern tar ett rejält kliv tillbaka känns det som. Största fördelen med det är det inte känns så motigt att ge sig ut i bara träningskläder till Friskis i kväll när jag planerat att köra ett spinningpass. Det finns nästan alltid något bra med allt som är och allt som händer, bara man vänder och vrider på det lite.

Och på tal om träning och att det faktiskt är december – minns ni min utmaning 183 motionspass 2013? Jag tänkte jag skulle köra en repris 2014, vill du hänga på? Kommentera gärna detta inlägg i så fall så jag vet om det är många som är på den här gången. Hoppas det!!! Den 1 januari kör vi igång 2014 års utmaning – häng på och säg till alla du känner att de ska anmäla sig också, ju fler vi blir desto roligare! 🙂

8 reaktion på “183 motionspass 2014

  1. Jag borde absolut delta i den här utmaningen. För min del handlar om rehabträning efter ryggoperation och förebyggande träning för två kommande höftoperationer. Men lite pepp skadar aldrig 🙂 Använder du/ni någon träningssajt och registrerar utförda pass?

    • Se svaret på Helenas kommentar eller läs här: (http://skapica.se/183-motionspass-2013/) Det är du som avgör vad som ska räknas in i dina 183 pass.
      Vill du se vilka aktiviteter jag ägnar mig åt kan du söka upp mig på runtastic.com.
      Jag brukar dock oftast registrera cykelturer, löparrundor och promenader men man kan ju lägga in all annan träning också, så det tänker jag försöka komma ihåg att göra under nästa år. 🙂 Ska du hänga på, Anna?

    • Helena,

      Utmaningen består i att vi minst varannan dag under 2014 ska utföra något i motionsväg. Det kan handla om att ta en lunchpromenad, jogga en mil, köra ett spinningpass, dansa bugg, cykla, simma eller gå på gymmet. Allt som räknas som motion för dig räknas här. Det viktiga är inte vad du gör – hur mycket eller hur länge du rör dig – utan ATT du rör dig och att det känns bra och viktigt för dig.

      Var och en jobbar efter sin egen förmåga och mot sina egna mål. Hit kan du alltid komma för att lämna en kommentar om hur det går för dig, berätta hur du mår och/eller få pepp och stöd från mig och de andra deltagarna. Väl mött!

      Är du på? 😉
      Kram!

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *